...a fost pe capurile noastre (cu adevarat, nu e figura de stil)! 10 minute de haz am avut cand am iesit afara si ne-am pus ochii pe papadiile cu puf. Sa fie binecuvantate.Rupeam una cate una si le scuturam in fata sau pe capurile colegilor. Soarele are mereu acelasi efect pentru noi cand ne intalnim. Nu ca nu ne-ar placea soarele. Ba chiar il adoram. Dar hai sa nu mai bolborosim degeaba. Mai intai, am venit cu intentia de a-l lansa pe " Bucşă " -avionul din hartie creeat de Doru-. Insa cineva (Ana din clasa a saptea) s-a gasit sa il rupa in doua. Mai apoi proful de sport a vazut ca erau doua hartii pe jos (ce constituiau avionul) si inca o bucata in mana Anei si a invinovatit-o pe ea. Insa in apararea ei a spus ca erau a lui Doru. Asa ca profesorul l-a chemat pe Doru...insa nu stim ce i-a spus... ca sa lamureasca. Ca sa il inveselim eu (Alexandra) i-am suflat papadia care o aveam in mana direct in fata. Aici incepe razboiul... Toti (cei prezenti afara) din clasa noastra mi-au urmat exemplul si au sarit pe Doru. Totusi pentru ca nu era prea corect 1 contra vreo 7 am aruncat si unul in altul. Astfel papadiile cu puf s-au prapadit pentru noi. ;)

Best Blogger Tips
  • Share On Facebook
  • Digg This Post
  • Stumble This Post
  • Tweet This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Float This Post
  • Share On Reddit
  • Bookmark On Technorati
Blog Gadgets