Atentie aici caci a doua oara nu mai spunem! Vineri (12.11.2010), vor incepe filmarile pentru viitorul canal de televiziune online, Wild Souls™ Entertaiment. Vom avea stiri, program de sport, evenimente haioase si tot ce tine de "Entertaiment". De-asemenea tot in aceeas zi incep si pregatirile pentru dansurile de la balul bobocilor. Deci saptamana asta va da pe dinafara paharului cu distractie si munca. Si ca tot vorbim de distractie cum s-ar putea sa publicam acest mic anunt de cateva randuri fara o mica povestire din pauza. Nu am scris-o la rubrica cu povestiri, pentru ca aceea este folosita numai pentru ce se intampla in ore. Oricum, astazi inainte de ora de tehnologie becurile din clasa noastra s-au stins, si majoritatea si-au luat ori pixurile cu lumini colorate ori si-au aprins lanterenele de la telefon si au inceput sa chiue (dar nu foarte tare). Si ca sa fie inca un plus de originalism, farfuriile de plastic ce au fost gasite in sala de clasa, cand am venit, au inceput sa zboare ca si freezbi-urile pe langa noi. "Mi s-a cantat Multi Ani Traiasca! de 3 ori astazi, odata acasa si de doua ori cu clasa, dar nu ca m-ar durea capul." am declarat eu(Alexandra). Best Blogger Tips

  • Share On Facebook
  • Digg This Post
  • Stumble This Post
  • Tweet This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Float This Post
  • Share On Reddit
  • Bookmark On Technorati
Blog Gadgets