Va rog sa ma iertati ca de vreo doua saptamani nu am mai publicat nimic, insa aveam nevoie de pauza. Am observat ca a-ti votat de trei ori la "Oribil" si la "Mai trebuie lucrat". Insa chiar nu stiu ce am facut asa de grav sau ce am scris asa de grav de a ranit pe cineva, sau l-a infuriat. Bineinteles am revenit si daca nu va place ce publicam nu va mai uitati pe blog, daca nu stiti ce e bun. Si daca credeti ca ceva mai bun ar putea fi publicat, nu mai tineti parerea pentru voi si spuneti-ne. Insa nu trebuie pentru asta sa ne desconsiderati! Am incercat sa va spun asta pe un ton cat mai linistit posibil avand in vedere, cat ma zbat sa iasa totul bine si fara falsa modestie cred ca reusesc. Daca a fi dragut e un termen asa de vag pentru voi, de ce nu va apucati de citit "Cartea bunelor maniere". Sunt sigura ca veti gasi pe acolo si ceva despre cum sa nu mai ranesti pe nimeni, pentru ca esti gelos ca acela, face ceva bine in viata.

                                                               Semnat, editoarea principala a blogului,
                                                                                                       Alexandra. Best Blogger Tips

  • Share On Facebook
  • Digg This Post
  • Stumble This Post
  • Tweet This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Float This Post
  • Share On Reddit
  • Bookmark On Technorati
Blog Gadgets